JADRAN RESORT
roman v krajini
Avtorice: Natalija Vujošević, Neja Tomšič, Tara Langford
Prispevek: Uroš Prah
Oblikovanje zvoka: Žan Rantaša
Pomoč pri oblikovanju zvoka: Gašper Torkar, Vukša Vujošević, Luka Bernetič
Tehnične rešitve avdio elementov: Igor Vuk
Šivanje: Martin Podržavnik
Izdelava kovinskih elementov: David Drolc, Uroš Mehle
Glas: Barbara Poček, Rok Kunaver
Zbor: Artforms Leeds Youth Singers
Vodita ga: Diane Paterson in Emma Sargison
Posnel: Matt Boyle
Posneto v: Music House, Leeds, West Yorkshire, Združeno kraljestvo Velike Britanije
Oblikovanje svetlobe: Brina Ivanetič
Tehnično vodenje: Grega Mohorčič
Tehnična podpora: Brina Ivanetič, Žan Rantaša, Samo Dernovšek
Video napovedniki: Tara Langford
Video: Borut Bučinel
Foto dokumentacija: Marijo Zupanov
Avdio posnetki: Tara Langford, Neja Tomšič, Barbara Poček
Oblikovanje plakatov in gledališkega lista: Ivian Kan Mujezinovic in Mina Fina / Grupa Ee
Izvršna in kreativna produkcija: Barbara Poček
Odnosi z javnostmi: Tina Malenšek, Paulina Pia Rogač
Produkcija: Gledališče Glej
Podpora: Ministrstvo za kulturo RS, Mestna občina Ljubljana
Zahvala: ISU inštitut
O PREDSTAVI
Nenavadno srečanje še nerojene gostinske delavke, križarke, ki jo je krstila Margaret Thatcher, gospoda Satoshija in gosta, ujetega v neskončnem iskanju brezna.
Kako se zgodovina odraža v naših strahovih in kako smo se naučili plesati z njenimi tokovi? Kako sedanjost razkriva poti do ciljev in ali nas bo sprevodnik zbudil, ko bomo prispeli? Koliko “svetov” si lastimo in kateri so kraji, kjer se srečujemo? Kaj pa tisti, ki so zaklenjeni? Zakaj se nikoli ne odpravimo tja? Raziskovanje in sanjarjenje v eni sami destinaciji, dežela v razvoju in izginjajoča zgodovina – Jadran Resort.
Jadran Resort raziskuje transformacijo teritorijev in družb, katerih prihodnost oblikujejo investicijska tveganja mednarodnih investitorjev ter podrejenost potrebam začasnih turistov. Zanjo so simptomatične oblike začasnega bivanja (na primer v ready-made mestih, kakršen je npr. tudi Portopiccolo ob Sesljanu), wellness resorti in državljanstvo kot naložba. V pristaniščih Črne gore zavetje najdejo tudi kripto milijonarji ter križarke (npr. MS Satoshi), da lahko nato nadaljujejo pot v ilegalne razstavljalnice ladij v Bangladešu.
Jadran Resort temo raziskuje skozi izviren format 'romana v krajini' (novel in landscape) in vznika med podobami, ki jih povezujemo z idejo mediteranske izkušnje. Ohlapno se nanaša na kontekst Črne gore in pri tem kaže na oblike našega posrednega in neposrednega sodelovanja v procesih, ki jih zarisuje. Roman v krajini je poskus sprehajanja med izkušnjami in nabor trenutkov, ki deaktivirajo ta zapleteni mit o vzajemnosti.
VEČ O PREDSTAVI
→ GLEDALIŠČE GLEJ
→ KOLEDAR
→ VEČ O PREDSTAVI